Nieuws

Sendot zoekt een proactieve marketingstagiair(e)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Om de verdere groei en ontwikkeling van Sendot Research te ondersteunen zoeken wij op korte termijn een enthousiaste stagiair(e) Marketing & Communicatie.

Je komt terecht in een relatief kleine organisatie waar je veel contact hebt met al jouw collega’s. Als stagiair loop je mee met de Commercieel Manager en assisteer je hem met diverse werkzaamheden. Hij is tevens jouw stagebegeleider. Hierdoor krijg je een goed beeld wat het vak marketing en communicatie in de praktijk inhoudt.

Wat zoeken wij:

Wij zoeken een stagiair die graag meer ervaring op wil doen op het gebied van Marketing en Communicatie. Op dit moment studeer je aan het HBO bij voorkeur een opleiding als, Commerciële Economie, Marketing, Bedrijfskunde of Management Economie en Recht en ben je leergierig en pro-actief.

Wat ga je doen als stagiaire Marketing & Communicatie?

Tijdens deze stage komen onder andere de volgende werkzaamheden aan bod:

  • Het beheren van de website
  • Creëren van content  
  • Organisatie van Webinar(s)
  • Schrijven, opmaken en versturen van nieuwsbrieven
  • Het opstellen van analytics rapportages
  • Ontwerpen van nieuwe documentaties en presentaties

Kortom, een stage met veel verschillende werkzaamheden.  

Ons aanbod:

  • Een leuke stageplek in een jonge en informele organisatie
  • Werkweek op basis van 32 of 40 uur
  • Een eigen werkplek bij ons op kantoor in Houten
  • Stagevergoeding van € 450,00 op fulltime basis (40 uur per week)
  • Gedeeltelijk thuiswerken
  • Persoonlijke begeleiding

Heb je belangstelling voor deze functie, dan nodigen wij je uit te solliciteren. Voor eventuele vragen kun je telefonisch contact opnemen met Erwin Grafe, Commercieel Manager 06-18406720.

Je kunt jouw sollicitatie richten aan:

Sendot Research BV                                                        

T.a.v. Benjamin van Mourik

Stuur jouw CV en motivatiebrief naar personeelszaken@werkenbijsendot.nl

Vul uw gegevens in voor
het maken van een afspraak.